CPM - бұл не? CPM жарнамада қалай қолданылады?

Мазмұны:

CPM - бұл не? CPM жарнамада қалай қолданылады?
CPM - бұл не? CPM жарнамада қалай қолданылады?
Anonim

Желіде медиа немесе контекстік жарнама науқанын ұйымдастырған кезде кез келген жарнама беруші өзінің шамамен бюджетін есептейді. Жарнамалық науқанға тапсырыс беруші үшін оны жүзеге асыруға арналған қаражаттың қалай бөлінетінін, ақшаның мақсатына жұмсалғанын және қандай тиімділікпен пайдаланылғанын көру маңызды. Медиа-жоспарлауда жарнамалық өнімнің тиімділігін есептеу бірнеше көрсеткіштерге негізделген, олардың бірі CPM индексі болып табылады. Бұл көрсеткіш дегеніміз не, оны қалай пайдалану керек - төменде білеміз.

cpm
cpm

CPM - не үшін қажет

Жарнамадағы CPM деген не екені өткен ғасырдан бері белгілі. Модуль бұқаралық ақпарат құралдарында орын алған барлық жарнамалық науқандарда қолданылды. Баспалар, теле-радио арналар осы көрсеткішті әлі күнге дейін жарнаманың құнын есептеу үшін пайдаланады. CPM бір алушыға емес, мың әлеуетті сатып алушыға бір жарнама әсерінің бағасына қатысты қолданылады. Сонымен бірге бұл термин айналымға енгізілді. Жарнамалық сайттардың иелері тек олардың таралымы мен тақырыптық фокусымен жұмыс істей алатын, сондықтан CPM көрсеткіші анықталды, жарнама осы мәнді ескере отырып, тиімді болды.

CPM анықтамасы

cpm
cpm

CPM-нің қарапайым анықтамасы - мыңға шаққандағы құны. Модульдің атауы ағылшын тіліндегі Cost-Per-Mhousand сөздерінен шыққан, мұнда M - 1000 деген рим цифры. Осылайша, CPM дегеніміз не деген сұраққа біз бұл мың жарнамалық көрсетілімге шаққандағы баға деп жауап бере аламыз. Жарнама газеттер мен журналдардың беттерінде неғұрлым көп пайда болса, ол радиода жиі естіледі немесе теледидар арнасында жиі жыпылықтаса, бұл коэффициент соғұрлым жоғары болады.

Интернеттегі жарнамалық науқандардағы CPM есебі

Интернетте жарнаманың рөлін әдетте баннерлер ойнайды - пайдаланушылар онша ұнатпайтын және жарнама сайттарының иесіне ақша әкелетін өте тітіркендіргіш қалқымалы терезелер. Сайт неғұрлым танымал болса, пайдаланушылар Интернеттің бұл бетін неғұрлым көп қараса, осы сайттағы жарнама соғұрлым қымбатқа түседі.

Жарнама берушілерді берілген баннерді көрген пайдаланушылардың ең көп саны қызықтырады. Сондықтан, CPM деген нені математикалық түрде мына жолмен көрсетуге болады:

CPM=(жарнамалық тапсырыстың жалпы құны)/(күніне баннерді көрудің жоспарланған саны)1000.

Енді CPM дегеннің не екені белгілі болды. Жарнамада бұл ең маңызды көрсеткіштердің бірі болып табылады. Жарнама беруші ақпарат мың желі пайдаланушысына көрсетілуі үшін сайт иесі қанша ақша төлеуі керектігін есептей алады.

Бұл есептеуді қарапайым мысал арқылы көрнекі түрде көрсетуге болады. Портал сайтында бір баннерді орналастыру құны, мысалы, аптасына 400 долларды құрайды, бұл веб-беттің статистикасы аптасынасайтты 10 мыңға жуық қолданушы көреді. Осылайша қарапайым есептеу мына мәнді береді:

CPM=$400/10 0001000=мың жарнамалық көрсетілім үшін $4.

Жарнама берушілер тақырыптық сайтта баннерді қарапайым көрсету негізінен ақпарат беретінін түсінуі керек. Парақшаға кірген он мың адамның барлығы міндетті түрде баннерді басатынына кепілдік жоқ. Келуші сілтемені орындағысы келеді ме, жоқ па, тек баннердің тартымдылығына және онда орналастырылған ақпаратқа байланысты. Әрбір сайт CPM параметрін есептеу үшін барлық қызықты деректерді береді. Бұл сайттың иесіне пайдалы екенін түсінуге болады. Бірақ жарнама, оның сапасы мен түпкі тұтынушыға деген қызығушылығы тұтынушының өз міндеті.

cpm дегеніміз не
cpm дегеніміз не

CTR көмекші модулі, есептеу әдістері

Шығындарды азайту үшін тағы бір көрсеткішті - CTR индексін ескеру қажет. Бұл атау да ағылшын тілінен шыққан және толығымен нұқу жылдамдығы сияқты естіледі - басу жылдамдығының көрсеткіші. CTR қанша адам баннерді басып, жарнама берушінің бетіне өткенін көрсетеді. Бұл модуль таңдалған сайттың дұрыстығына тікелей байланысты, өйткені сайттағы жарнама неғұрлым орынды және қажетті болып көрінсе, сайтқа кіруші ақпаратқа қызығушылық танытып, баннерді шертетін болады. Бұл көрсеткішті есептеу әдісі келесідей:

CTR=(баннерді басқан пайдаланушылар саны)/(күніне баннерді қараудың жоспарланған саны) 100%.

Мысалы, 20-дан болсаЖарнаманы көрген мың адам сілтемені 800 пайдаланушы бақты, содан кейін CTR 800/20 000100=4%, бұл ең төменгі рұқсат етілген мәннен жоғары.

Тәжірибе жүзінде ең төменгі CTR 3-5% екені дәлелденді. Аз болса, әлеуетті тұтынушыға шаққандағы шығын күтілетін пайдадан асып түседі және жарнама тиімсіз болып саналады.

cpm жарнамасы
cpm жарнамасы

Индекстер пайдалану

CPM тар мақсатты аудиторияны таңдағанда пайдаланылуы мүмкін. Мысалы, баннер орналастыруға тапсырыс бергенде, сайт-платформа жарнама берушіге сайтқа тіркелген барлық келушілердің жасы, жынысы, тұрғылықты жері, хоббиі туралы ақпаратты береді. Осылайша, қажетті баннер осы жарнамалық өнім әзірленген пайдаланушылар үшін ғана пайда болады. Жарнамалық науқан бюджеті үнемді және тиімдірек жұмсалады.

Тұрақты пайдаланушылардың белсенділігін де ескеру керек. Бір келуші бір жарнамалық өнімді неғұрлым жиі көрсе, соғұрлым жарнама берушілерден ақша дебеттеледі, бірақ тұтынушы бұдан көп тұтынушы алмайды. Сондықтан CPM және CTR индекстерін сауатты есептеу осы жарнамалық платформа ұсынған ақпаратты терең талдаумен біріктіріліп, тұтынушыға қажетті нәтижені әкелуі керек.

Жарнамалық науқанның басында ескеретін тағы бір нәрсе. Төлемді CPM немесе CTR арқылы жасауға болады. Басқаша айтқанда, тұтынушы CPM модуліне сәйкес баннерлік жарнаманың мәнін түсінуі керек - бұл пайдаланушы басу үшін төлем емес, текжарнамалық өнімді көрсету үшін

жарнамадағы cpm дегеніміз не
жарнамадағы cpm дегеніміз не

Қорытынды

CPM дегеніміз не деген сұраққа, бұл параметр жарнаманың тиімділігін талдау кезінде ең маңыздыларының бірі болып табылады және жарнамалық науқанның бюджетін есептеу кезінде де ескеріледі деп жауап беруге болады. Жарнамалық ақпаратпен әлеуетті тұтынушының күтілетін байланыстарының саны және ұқсас тақырыптық фокусы бар бірнеше сайттарда баннерді орналастыру құны да ескеріледі. Осы параметрлерді ескере отырып, сіз белгілі бір жарнамалық платформаның тиімділігін есептей аласыз және жарнамалық бюджетті сәтті игере аласыз.

Ұсынылған: