"Yandex. Direct" бағдарламасындағы CTR дегеніміз не? CTR

Мазмұны:

"Yandex. Direct" бағдарламасындағы CTR дегеніміз не? CTR
"Yandex. Direct" бағдарламасындағы CTR дегеніміз не? CTR
Anonim

Жарнама өте пайдалы кәсіп дейді. Рас, көптеген жаңадан бастағандар мұнымен дауласа алады. Олардың жарнамалық бюджеттері біздің көз алдымызда еріп, түсініксіз көрсеткішке соқтығысады: CTR. Бұл бір басу құнын есептеу алгоритміне енгізілген ең маңызды фактор болып табылады. Yandex. Direct-те CTR деген не екенін және онымен қалай достасуға болатынын анықтауға тырысайық. Мәселе, сарапшылардың пікірінше, жаһандық. Бұл факторды түсіну жарнамалық науқанға көп ақша үнемдеуге және көбірек табуға мүмкіндік береді.

yandex direct-те ctr дегеніміз не
yandex direct-те ctr дегеніміз не

"Yandex. Direct" туралы бірнеше сөз

Интернет - өніміңізді немесе қызметіңізді жарнамалауға арналған ең танымал платформа. Мұнда көптеген компаниялар жұмыс істейді, олардың мәні өздеріне хабарлауды қалайтындар мен веб-шеберлердің өзара әрекеттесуін ұйымдастыру,яғни өздерінің жарнамалық кеңістіктерін ұсынатын адамдар.

Іздеу жүйелерінде бұл мәселеде ең үлкен мүмкіндіктер бар. Бұл мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді жасаумен айналысатын кәсіпорындар. Ақпарат іздеген кезде олармен кездесесіз.

"Яндекс. Direct" - орыстілді интернеттегі ең танымал жарнамалық компаниялардың бірі. Ол аттас іздеу жүйесін жасаған кәсіпорын негізінде ұйымдастырылған. "Яндекс. Direct" жарнама берушілерге және сайт иелеріне (веб-шеберлерге) қызмет көрсетеді. Біріншілері өздерін жария ету үшін ақша жұмсаса, екіншісі өздерінің сайттарын ұсынғаны үшін аз ғана бөлігін алады.

Оларды бір-бірімен байланыстыратын қызмет процесті табиғи түрде реттейді. Ол үнемі жарнама мен оны басу арасындағы тепе-теңдікті сақтауы керек. Әйтпесе, жарнама берушілер де, веб-шеберлер де оны тастап кетеді. Иә, және келушілер оның қызметтері сапасыз деп санайды және басқа іздеу жүйесіне барады. Интернет - бәсекеге қабілетті аймақ. Енді сіз қандай тақырып талқыланып жатқанын түсінген болсаңыз, мәселенің мәніне көшуге болады. Сонымен, "Yandex. Direct" бағдарламасындағы CTR дегеніміз не?

Яндекстің тікелей тренингі
Яндекстің тікелей тренингі

Ережелер

Жарнамамен айналысатын адамдар көп екенін түсіну керек. Олар бірдей негізгі тіркестерді пайдаланады, сондықтан олар бір-бірімен жарысады. Ал Yandex. Direct төреші қызметін атқарады. Компания ұйымдастырған тренинг бұл туралы біраз ақпарат береді, бірақ жеткіліксіз.

"Яндекстің" мақсатыақша табу. Ол әрбір жарнама берушіге мүмкіндігінше көп қабылдауға мүмкіндік беретін ережелерді жасайды. Мысалы, Yandex. Direct-те бір басу құны ұқсас жарнамалар үшін әртүрлі болуы мүмкін. «Төреші» сіздің қанша төлеуге келіскеніңізге емес, тұтынушының пікіріне қарайды. Ол үшін адамдардың жарнаманы басуы маңыздырақ.

Егер сіз осы тармақты түсінсеңіз, Yandex. Direct-те CTR деген не екенін және оның бюджетке қалай әсер ететінін білу оңайырақ болады. Тағы да, егер жарнамалар ебедейсіз болса немесе жұртшылықты қызықтырмаса, компанияға қанша ақша беруге дайын екеніңіз маңызды емес. Ол барлығынан көбірек алуға тырысады, бұл оның әрекеттерінің мәні.

Yandex Direct-тегі CPC
Yandex Direct-тегі CPC

"Yandex. Direct" бағдарламасындағы CTR дегеніміз не

Техникалық қолдау бұл тұжырымдаманы анық сипаттайды. CTR (click through rate) – баннердің немесе жарнаманың басылуының көрсеткіші. Есептеу формуласы екі көрсеткішті қамтиды: шертулер саны және әсерлер. CTR - олардың арасындағы коэффициент. Яғни, оны алу үшін шертулерді әсерлер бойынша бөлу керек. Дегенмен, бәрі оңай емес.

Біріншіден, «Яндекс» бұл көрсеткішті бірден есептемейді. Жарнамаларды таңдағанда, ол бастапқыда болжанған CTR-ге назар аударады. «Яндекс» бұл деректерді қалай алады - ешкім шынымен түсінбейді. Дәл осындай техникалық қолдау сайттың кармасын (бар болса) ескере отырып, ұқсас жарнамалық науқандардың орташа өнімділігін басшылыққа алатынын түсіндіреді.

Нақты CTR белгілі бір әсерлер санынан кейін ғана есептеле бастайды. Мысалы, 2016 жылы болмауы керек еді400-ден аз. Yandex. Direct-те басу бағасы тікелей осы көрсеткішке байланысты. Ол неғұрлым аз болса, соғұрлым жарнама бағасы қымбат болады.

ctr қалай арттыруға болады
ctr қалай арттыруға болады

Жарнама бірліктерін сұрыптау логикасы

CTR қалай жұмыс істейтінін көрсететін мысалды қарастырайық. Бізде екі жарнама беруші бар. Біреуі 20 рубль төлеуге дайын. клиенттің әрбір әрекеті үшін екіншісі мұндай қаражатты аяйды. Ол 10 рубль бағасын айтты.

Олардың жарнамалық науқандары біраз уақыт жұмыс істеді. Нәтижесінде Яндекс жүз әсердің біріншісі 5 рет басу алғанын көрді. Оның CTR көрсеткіші 5%. Екінші жарнама беруші науқанды әлдеқайда жақсы орындады. Ол бірдей жүз әсер үшін CTR алды - 15%. Жарайсың!

Ал Яндекс не тапты? Біріншіден: 20x5=100r. Екіншіден: 10x15 \u003d 150 рубль. Оған кім жақсы? Бұл кез келген адамға түсінікті, өйткені жарнамалар бірдей рет көрсетілді. Бірақ үнемді, бірақ еңбекқор жарнама берушіден Яндекс көбірек алады. Демек, ол өзін-өзі алдамайды, ол осы еңбекқорлыққа басымдық береді. Ал бонус ретінде - төменірек CPC.

CTR бюджетке әсер ете ме?

Жарнама берушілер үнемі "Яндекс. Direct-ке" сәйкес келуге тырысады. Өз кәсібін ашқысы келетіндерді оқыту жетілдірілуде. Нәтижеге жету және күйіп қалмау үшін сізге жаңа өнімдерге қызығушылық таныту керек, басқа біреудің тәжірибесін зерттеу керек. Сонымен, біраз уақыт бұрын Яндекс бір баннерге емес, бүкіл жарнамалық науқанға жауап беретіні белгілі болды. Маманның қаншалықты ұқыптылығын талдайдыжиналған кілт сөздер, олар жарнамаларды жасау кезінде пайдаланылады.

Сонымен қатар, «Яндекс» әрбір домендік атау туралы ақпаратты жинайды. Егер бұл қолайсыз болса, онда олар «сайт кармасы» туралы айтады. Бұл іздеу нәтижелеріне әсер етеді, сондықтан бір басу құнын арттырады. Сіздің сайтыңызда жағымсыз нәрсе бар-жоғын білу үшін сіз тек эксперименталды түрде аласыз. Сізге әртүрлі мекенжайларға апаратын екі бірдей жарнама жасау керек. Қызмет ұсынатын баға бойынша сіз қайсысы жақсырақ екенін түсінесіз.

ctr басу жылдамдығы
ctr басу жылдамдығы

CTR қалай арттыруға болады?

Бұл мәселе бойынша сарапшылардың пікірлері көп. Олардың көпшілігі жарнаманы өңдеу керек деп ойлайды. Алдымен, барлық мүмкін кілттерді жинаңыз. Яндекс науқаныңызды тексерген кезде олардың сапасын міндетті түрде талдайды. Кілт сөздер неғұрлым жақсы болса, соғұрлым баға төмен болады. Мұны сарапшылар іс жүзінде анықтады.

CTR өсіміндегі екінші орын жарнаманың өзіне беріледі. Негізгі сөз тіркесі тақырыпта және мәтінде болуы керек. Науқан жасаған кезде оны тырнақшаға қою керек. «Яндекс» бұл белгіні сөздердің дәл келуі арқылы жарнамалауға деген ұмтылыс деп түсінеді. Және бұл қажетсіз, орынсыз әсерлерді жояды. Сондықтан CTR азайтпайды.

Тоқтататын сөздер

Қызметте белгілі бір сұраулар бойынша жарнамаларды көрсетпеуге мүмкіндік беретін функция бар. Олар тоқтау сөздер деп аталады. Мысалы, тондарды жарнамалағыңыз келеді. Әрине, бұл сөзбен барлық өтініштер есептеліп, қабылдануы керек. Негізгі сөз тіркестерін жинаған кезде,оларды мұқият оқып шығыңыз. Міндетті түрде «тон астындағы майшабақ» және тағы басқалар болады. Мұндай өтініштер, егер тыйым салынбаса, біздің тарифті төмендетеді, бүкіл науқанның құнын арттырады. Яғни, жарнама жасау кезінде негізгі сөз тіркестерін пысықтау өте маңызды.

басу жылдамдығы ctr
басу жылдамдығы ctr

Аудитория таңдау

Сондай-ақ маңызды мәселе. «Яндекс» негізгі сөз тіркестеріне назар аударады. Дегенмен, сұраныс жазғандардың барлығында өнімді сатып алуға немесе қызметке тапсырыс беруге ақшасы немесе мүмкіндігі бола бермейді. Аудиторияның бұл бөлігін кесіп тастау керек. Ол үшін жасы, географиялық орны бойынша орналасуы бар. Магадандықтардың Ялтада гүлдер сату туралы хабарландыруды көруі қажет емес пе? Оларға әлі бір тиын жұмсамайды, бұл азаматтардың ондай мүмкіндігі жоқ. Сондықтан, сіз өз қызметтеріңізді кімге ұсынатыныңызды тағы бір рет мұқият қарап шығуыңыз керек. Потенциалды сатып алушының портретін жасаңыз және оған назар аударыңыз. Сонда «Яндекс» сізді үлкен CTR-мен, ал науқанның өзі - елеулі табыспен қуантады. Сәттілік!

Ұсынылған: